Subject: 21.06 jetispordi slaalom-šhow võistlus 16.00-17.00
From: Jasmiin Ypraus <[email-masked]>
To: [email-masked], [email-masked]
Date: Tue, 17 Jun 2025 09:11:55 +0300

Tere!

Saadan Teile taotluse jetispordi slaalom-šhow võistluse korraldamiseks
Pärnu uue sillla avamise raames.

Piirkond: Uue silla all ja kesklinna silla vaheline vee ala
Kuupäev: 21.06
Kell: 14.30-17.00 (slaalom-show 16.00-17.00)

Ürituse korraldaja: Eesti Veemoto Liit
Osalejad: 12 Eesti Veemoto Liidu litsentsiga sportlast ja veekohtunikud.
Sportlased on kaetud kindlustusega ning tänu oma proffesionaalsusele ja
veekohtunike abile, tegutsedes poidega märgistatud alal. Seetõttu ei oma
nad ohtu teistele liiklejatele.

Piirkond on osaliselt piiratu: 50m x 100m
Märgistatud rada on teistele suletud ja seda reguleerib veekohtunik.

Lisa küsimuste puhul andke teada :)

Parimat soovides,

Jasmiin Üpraus

Peasekretäri kohusetäitja

EVL juhatuse liige

[email-masked]

+372 5401 0006

https://www.veemoto.ee/

Eesti Veemoto Liidu toetajad: